Livrare gratuita la comenzi peste 399 lei0741 139 261

Garanția Produselor

În calitate de vânzător, asigurăm garanția produselor și accesoriilor în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 140/2021 și Ordonanței Guvernului nr. 21/1992 (republicată), acte normative destinate clienților persoane fizice și aplicabile pe teritoriul României.

Durata Garanției

  • Pentru produse noi: 2 ani de la data livrării.
  • Pentru accesorii: 6 luni de la data livrării, cu excepția cazului în care se specifică altfel în certificatul de garanție.

Garanția pentru Persoane Juridice

Pentru persoanele juridice, garanția de conformitate este de 1 an, conform prevederilor art. 1707-1718 din Codul Civil.

Modalități de Asigurare a Garanției de Conformitate

În caz de neconformitate, beneficiați de următoarele măsuri corective, în ordinea următoare:

  1. Reparare sau înlocuire: Dacă bunul nu poate fi reparat, se va înlocui.
  2. Încetarea contractului și returnarea contravalorii: Dacă repararea sau înlocuirea nu sunt posibile.

În cazul constatării și confirmării unei neconformități în primele 30 de zile de la achiziție, produsul va fi înlocuit direct.

Procedura de Garanție

Produsele pentru garanție vor fi ridicate de firma de curierat la solicitarea noastră. Vă rugăm să ambalați produsul cu grijă pentru a asigura protecția acestuia în timpul transportului.

Verificăm aspectele reclamate și diagnosticăm bunul pentru a stabili dacă face obiectul acordării garanției. În cazul confirmării neconformității și remedierii acesteia prin reparație, garanția se prelungește cu perioada de nefuncționare a bunului. Aducerea în conformitate prin reparare sau înlocuire se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice de la data aducerii la cunoștință a neconformității.

Recomandări privind Ambalarea și Transmiterea Produselor Defecte

Pentru produsele fragile, recomandăm ambalarea corespunzătoare:

  • Folosiți cutii de carton presat, umplute cu fulgi de polistiren și sigilate cu folie protectoare.
  • Utilizați folie cu bule pentru protecție împotriva zgârieturilor și șocurilor.
  • Asigurați un spațiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, umplut cu materiale de amortizare.

Condiții Generale de Neacordare a Garanției

Garanția nu este acordată dacă:

  • Bunul a fost, după caz, utilizat sau întreținut necorespunzător/impropriu fiind, după caz, expus la foc sau apă, suprasarcini de tensiune, suprasolicitare tehnică fără un nivel optim de răcire, temperaturi de îngheț sau extrem de calde, presiuni ridicate/scăzute, lovituri, zgârieturi, șocuri mecanice, substanțe chimice corozive, produse de curățare abrazive, impurități, etc cauzând deteriorarea mecanică, termică, electrică, electronică, plastică a suprafeței și materialului de bază sau a pieselor/componentelor din interior, (contrar instrucțiunilor certificatului de garanție, instrucțiunilor specifice sau condițiilor de operare menționate în manualul bunului sau pe eticheta ce însoțesc bunul).
  • Bunul a fost supus, după caz, unor lucrări de montaj, instalare, intervenții service neautorizate, cu/fără deteriorarea sau înlocuirea pieselor/componentelor sau cu piese de schimb, lubrifianți, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producător / importator.
  • Bunul prezintă deteriorări, precum zgârieturi sau fisuri ale produsului care nu au fost aduse la cunoștință vânzătorului în momentul achiziționării, fiind neconformități acceptate de către dvs.
  • Bunul a fost utilizat și îngrijit/întreținut necorespunzător sau defectuos contrar instrucțiunilor specifice din manualul de utilizare.

Procedura de Trimitere a Produselor în Garanție

Produsele aduse sau expediate către departamentul de service trebuie să fie complete, să conțină toate accesoriile și să fie însoțite de o copie a facturii fiscale sau a certificatului de garanție. Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 6 luni de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate conform Codului Civil.

Pentru mai multe detalii privind drepturile și obligațiile referitoare la garanție, consultați certificatul de garanție și instrucțiunile din manualul de utilizare. Respectarea acestor condiții este esențială pentru acordarea garanției.

Pentru informații suplimentare sau reclamații, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți la:

  • Telefon: 0741139261
  • E-mail: contact@gida-cris.ro
  • Adresa: Str. Tineretului, nr. 2, Bl. 33, Sc. D, Ap. 8, Suceava

Ne angajăm să oferim produse de calitate și să asigurăm satisfacția deplină a clienților noștri. Vă mulțumim pentru încrederea acordată și pentru alegerea produselor noastre.

 GIDA-CRIS WASH SRL

0
    0
    Cosul tau
    Gida Cris
    Logo
    Coș de cumpărături